Sunday 27 January 2013

SF beauty

PRODUK SF BEAUTY TERNYATA BERKESAN....MENJADIKAN KULIT ANDA LEBIH PUTIH, BERSIH DAN LICIN TANPA JERAWAT DAN PARUT.

SAYA SENDIRI TELAH MERASAI DAN MENGALAMI PERUBAHAN TERHADAP KULIT MUKA...RAMAI YANG MENYEDARI PARIT DI MUKA SAYA SEMAKIN HILANG, ...KEPADA ANDA YANG MASIH MENCARI PRODUK MUKA UNTUK KULIT SENSITIF DAN NORMAL..BOLEH LA CUBA SF BEAUTY NI TERNYATA BERKESAN...

Satu Set RM 100 (Postage RM 6 for Semenanjung, RM 9 for Sabah/Sarawak)
Sila email kami untuk membeli pada harga borong (min 5 pax)



SET LENGKAP UNTUK KULIT NORMAL ~ Sekiranya anda mempunyai masalah kulit kusam...gelap, jerawat dan jeragat,...boleh lah mencuba set produk Sf Beauty ini kerana ia mampu mengembalikan keremajaan kulit wajah anda...nampak muda ..mampu mencerahkan kulit anda yang kusam...ramai telah berpuas hati menggunakannya...Wajah anda akan nampak lebih muda, bersih dan halus...seudah tentu mencerah...




SF Day Cream: 

-berpelindungan UV menjauhkan selaran matahari, meratakan warna kulit, melembut dan menyihatkan wajah. Tidak berminyak. Sapu menipis sahaja sudah memadai.
-gunakan waktu siang 1 atau 2 kali sehari. Tidak perlu lagi penyegar dan pelembab lain.
juga sesuai sebagai alas bedak sebelum bersolek.




SET LENGKAP UNTUK KULIT BERMASALAH/SENSITIF

SF Night:


-merawat, memudarkan parut jerawat/jeragat serta memerangi tanda2 penuaan pramatang seperti kedutan halus dan kulit kendur, mencerah serta menganjalkan kulit. Anda dapat rasai perbezaannya apabila bangkit waktu pagi.
-sapu pada kulit setiap malam sebelum tidur (boleh kurangkan penggunaan kepada 2-3 kali seminggu sahaja apabila kesihatan/kecantikan kulit seperti diidamkan diperolehi).



-sabun Sf Beauty adalah asas penting dalam penjagaan wajah harian. Ia berfungsi untuk membersih, menyegar dan mengekalkan kelembapan kulit secara alami menjadikan kulit lebih lembut dan halus.
-cuci wajah 2 kali sehari (pagi/malam) setiap hari.
-yang warna hijau (Vit-C) untuk kulit yang sedang menghadapi bermasalah jerawat yang teruk, sensitif atau sangat berminyak. Rumusan yang kaya vitamin C mampu mengecutkan jerawat, memperbaiki sel2 kulit berparut/rosak dan mengurangi pengeluaran minyak yang berlebihan.

-yang warna kuning (Vit-E) sesuai untuk kulit normal, matang, kusam, parut2 jerawat lama, pori2 terbuka dan berjeragat.
Selain kunyit, kandungan yang ada dalam produk krim siang Sf Beauty ialah temulawak. Sejenis tumbuhan herba yang turut kaya antioksidan yang melambatkan proses penuaan, turut berkesan mengubati jerawat dan merawat bintik2 hitam pada kulit.

Krim malam Sf Beauty pula diperkaya dengan sumber tumbuh-tumbuhan pergunungan serta zat tambahan dari sarang burung walit. Ia berupaya menyubur dan merangsang sel kulit agar sentiasa awet muda, halus, licin, lembut dan anjal. Selain menyegar dan melembabkan kulit, khasiat sarang burung walit juga boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah.

Bagi sabun pembersih pula, ia ada campuran ekstrak buah-buahan dan madu lebah. Keistimewaan madu lebah memang sudah diketahui umum dalam memberikan kesihatan dan kecantikan kulit sejak zaman berzaman.



No comments:

Post a Comment